Sex and the city

Den 28 maj nästa år (snart i år) blir det världspremiär för film två om Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha. Det ryktas om att Carrie ska skaffa barn, spännande! Som inbitet SATC fan längtar jag redan och har redan börjat fundera över hur filmen ska ses denna gången.


 





Det kommer att bli svårt att slå förra filmen som sågs på premiären med röd matta tillsammans med mina kära Anötter och Maria. Dock är jag säker på att Shanghai kan bjuda på glitter och glam i äkta SATC anda. Lutar åt att jag lämnar Micke hemma och samlar ihop mina glammiga Shanghaivänninor. Så kan vi frossa i högklackat, klänningar och cosmopolitans utan att skämmas!




 

 

Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0