Gott Nytt År!

Sista dagen på året. Jag jobbar som vanligt så har inte helt greppat att det bli nyårssuppé och fyrverkerier ikväll, men det blir det :-) Kvällen kommer att firas på Kagen Teppenyaki, en Japans restaurang som du kan läsa om här. Det kommer att bli kammusslor, jätteräkor och sake, MUMSIGT! Tolvslaget firas i "vår" korsning. det har utlovats det största fyrverkeriet i världen efter Sydney och New York. Fyrverkerierna ska vara i tre minuter så vet inte riktigt hur de hade tänkt att det skulle gå ihop :-) Jag är nöjd så länge jag får ett skumpa-glas i handen och får pussa mina kära på kinden. I år blir det många kära kinder att pussa! Det e verkligen LOVELY med Sverigebesök!








Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg :D

2009-12-31 @ 14:09:56
URL: http://forsbergmoa.blogg.se/
Postat av: Malin W-H

Gott Nytt År på er!

Saknar er!



Puss och kram

Malin & Jörgen

2009-12-31 @ 14:48:44
Postat av: sara

Tack Moa!



Malin och Jörgen, vi saknar er med!!!!

2010-01-06 @ 02:27:17
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0