drömkåken


This is it, detta är drömlyan!!! Den ligger på 15e våningen i området Xintiandi och bjuder på ett stort kök, vita väggar och utsikt över Shanghais skyskrapor. Jag är inte helt övertygad över att den blir vår då vi kräver att den töms på de fula möbler som står där nu. Men jag hoppas!

 

 

Vi har äntligen bestämmt oss. Efter månader av velande fram och tillbaka så har vi äntligen, äntligen kommit fram till beslut. Skönt, nu är vi halvvägs! Vi har bestämmt oss för att flytta. Vi väljer bort närhet till jobbet och utomhuspool för en underbart vacker lägenhet och inomhuspool. Jag är inte helt säker på att vi kommer få just den lägenheten vi vill ha men vi har i alla fall bestämmt oss för vilket bostadskomplex det kommer att bli. Nice! Jag har redan börjat drömma om att spika upp tavlor på vita väggar och om mysstunder i den barcelonastol vi kommer att köpa.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0