Drömlya

Nu till helgen kickar Micke och jag igång en ny lägenhetsjakt. Pust! Kommer att bli svårt att hitta drömlyan. Vårt boende idag är bra på många sätt, mest tycker jag om poolen. Men jag kan inte bo ett helt år till i en lägenhet där jag inte ens får sätta upp tavlor. I min drömvärld uppfyller vårt nya boende följande krav:

 

Det är ett vackert gammalt hus med bjälkar i taket, burspråk och veranda.

Det kan också vara en vacker lägenhet.

Vi har minst ett extra-rum.

Det är varmt på vintern.

De har fina trägolv.

Vi får lov att måla om och sätta upp tavlor.

Vi har tillgång till en utomhuspool.

Vi har 30 minuter eller mindre till jobbet.

Det tar max 10 minuter att gå till metron.

Vi har tillgång till ett gym.

Det finns ett nummer man kan ringa för att få vatten hemleverat gratis inom 10 minuter.

Det finns en lättillgänglig vaktmästare.

Det finns två badrum.

Det är högt i tak.

 

 

Någon som sett min drömlya?





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaha... Sara... Två badrum på två personer?! Tycker du inte om när du råkar få se Micke naken... ;o)

Kram!

2010-01-21 @ 08:40:25
Postat av: Ida

Jag vill också ha den lägenheten! Om du hittar två kan jag ta den ena =)

2010-01-21 @ 18:30:47
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

hejhej!

hade varit kul om du kikat in på min blogg :)

kram

2010-01-21 @ 19:54:18
URL: http://eecederholm.se
Postat av: sara

Katja, jag vet. det går utför för min del. håller på att förvandlas till en amerikans överklassTANT. snart kommer jag gå upp 15 min tidigare än Micke för att sminka mig innan han vaknar!



men det e så praktiskt med två toaletter!!! då kan jag få ha mina burkar i ORDNING o micke kan få ha sin FRAMME utan att vi stör oss på varann. i malmö plockade jag i ordning hans saker varje dag vilket gjorde både mig o micke smått irreterade. SÅ två toaletter o ett vardagsproblem mindre! :-) sen e det sjukt nice när vi har sverigebesök.



KRAM

2010-01-22 @ 02:20:39
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0