Ärlighet

Idag fick jag en kommentar som jag blev väldigt glad för. Min barndomsvän Charlotte skriver:

Jag tycker att du är dig själv på bloggen! Visst är det alltid en viss sida som man visar genom bloggen men du kan stå för allting du skriver, det är jag säker på.


Jag försöker verkligen vara mig själv i cybervärlden men det är inte alltid så lätt att veta hur mina nerskrivna rader mottas. Runt de stora bloggarna är debatten kring detta stor och hetsig och även om jag inte är en storbloggare precis så vill jag vara äkta, även på bloggen. Att den enda av mina vänner som känt mig som barnsben tycker att jag visar upp en ärlig sidan av mig själv betyder mycket, tack Lotta! Ännu roligare är att samma hjärtevän kommer och hälsar på mig i april. Med sig tar hon sin mamma, även kallad mamma-Maria. De är i princip släkt och jag ser verkligen fram emot deras besök!




Kärlek (idag extra till dig Charlotte)
Sara








Kommentarer
Postat av: Charlotte

Allt jag gjorde var ju att svara ärligt på din uppmaning till oss läsare..! Men kul att det värmde, nu blev jag ju också glad :)



Ser fram emot att komma och hälsa på! Mamma är också väldigt på g.

2011-01-28 @ 21:23:23

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0