Fredagsminnen










I fredags behandlade Shanghai oss så som bara Shanghai kan. Som jag redan hintat om hamnade vi på samma fest som bland annat Mary Louise Parker. Jag lovar, det hade aldrig Malmö klarat av att fixa! "Tyvärr" la jag band på mig själv och har därmed inga bildbevis, däremot har jag hedern kvar :-).

 

 

Som vanligt var det vår goda vän Daniels förtjänst. Daniel är numera mannen som står bakom glamoren i mitt liv. Han jobbar med "food and beverage" på lyxhotellet Peninsula och när han kan smyger han in oss på diverse lyxiga tillställningar. I fredags var det invigning av ett av hotellets restauranger samt premiär för två nya drinkar. Drinkarna har tagits fram i samband med de filminspelningar som ska göras på hotellet, därav kändisarna. Vi kändes oss något malplacerade bland alla stylade coolingar, en känsla som försvann i takt med att gratis-skumpan rann ner. Vi åt lyxiga snittar, lyssnade på välgörenhets tal och posade för stora kameror för att senare på kvällen fastna i baren. Precis som befarat gjorde gratis-skumpan, vinet och drinkarna oss något runda under tassarna och vi kom inte hemkrypandes förrän sex på morgonen. Trötta, vimmelkantiga och lyckliga! Lördagen är en annan historia….

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0