God morgon!


Jag var och shoppade i helgen, gissa vad?! ;-)




Tack för alla era kommentarer vänner :-). Haha, inte bara jag som tycker att vi ser härligt galna ut som ryssar. Fotona togs hemma hos några kollegor till Micke som faktiskt har en fotostudio i hemmet, därav de bra bilderna. Kolla här på fler bilder tagna av samma fotograf.


Jag är några minuter efter utsatt schema och som ni vet är varje minut guld värd på morgonkvisten så det blir inget långt inlägg nu. Dagen ser ut precis som vanligt. Jobb och träning, känns som att jag tråkar ut er med min helt vanliga vardag. Man hade ju kunnat tro att lifeinshanghai var glammigt och häftigt varje dag men efter snart två år i denna stad är livet ganska likt det hemma i Skåne. Mest spännande under dagen blir att se om jag får plats på träningspasset, living on the edge! Om jag hinner så kanske jag slår slag i saken och visar er helgens shoppingfynd, nu har jag bara tid att ge dig en teaser.


Annars så vill jag bara påminna dig att idag är sista dagen du kan vara med och tävla om två biobiljetter! Ha en härlig dag!




Kärlek
Sara





Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0