Vi är många!

Månaden som kommer så byter vi vinet mot te. Jag köpte med mig detta te från Sverige. Efter att ha sett det ryska teet på var och varannan blogg var jag ju bara tvungen att prova :-).

 

 



Ojojoj,
ett sådant gensvar på årets första utmaning, kul!!! Nu känner jag mig peppad till tänderna. Tänk så mycket nytta man kan ha av en blogg :-).

 

 

Tillsammans har Hanna och jag redan lyckats värva 5 pers, så nu är vi hela 7 pers som kör årets första utmaning. Bland er, mina bloggisar så är det Frida, Martina och Anna som hakar på utmaningen. Nu jobbar vi på att få med oss Carro också, mest för att Hanna och jag inte vill sitta och titta på när Carro hinkar vin. Så Carro, du är utmanad! Jag tänkte att vi gör så här; var och en kör igång på egen hand så kör vi en liten uppdatering varje måndag här på bloggen. Om man är i behov av pepp eller hjälp mellan måndagarna så hojtar man bara till. Det här kommer att bli kul tjejer!

 

 

Någon mer som är sugen på att haka på? Utmaningen är att under en månad:

 

inget socker

ingen alkohol (ett glas rött/vecka är ok)

4 träningspass/ vecka (för mig innebär det minst 2 mil gå/springa och 2 yogapass per vecka)

 

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Christin

Åh I löööööve kusmi! Min favorit är Prince Vladimir. Gillar ganska milda, karamelliga teer.



Kul att du gillade mitt kollage! Då ska jag fortsätta göra sådana!



Jag kommer ju inte haka på din utmaning, men jag kör ju facebook detox och då kan jag nog ha nytta av din pepp.



Ta hand om dig där långt borta! Och visa mer bilder från längenheten!

Kram Christin

ps du är på min länklista också nu!

2011-01-07 @ 08:52:59
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: sara

Tack för länken bloggkompis!



Återkommer med lite lägenhetspics :-)

2011-01-08 @ 11:29:28
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin W-H

Hej! Jag antar utmaningen, jag börjar på måndag när jag även börjar jobba igen! Så jag får köra en bit i februari också! :-)



Gälls det om man tränar två olika pass på samma dag!? :-)



Ha det gott.

kram



2011-01-08 @ 15:20:04
Postat av: Laurel

Söta Sara :) I did this last year as well and felt so good without sugar that I didn't start with it again until August! I'm in - just have to wait for this terrible cold to go away before I can exercise as well. Love to you guys! Hugs, Laurel

2011-01-10 @ 15:16:08

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0