Lördagsfika

Jag älskar våra te-koppar som jag fick i 25-års present av min fina bror. Från Indiska tror jag de kommer.






Vi har uträttat ärenden idag. Letat kläder till nästa helgs rysslands-party, uppdaterat oss på glasögonfronten (visar er imorrn) och köpt en massa blommor. Så nu tar vi igen oss lite, med några kanelbullar jag hittade längst in i frysen. Mysigt. Eftermiddagsfika är mysigt. Snart ska jag ta itu med alla blommor vi fick med oss hem, piffa lite :-). Det är också mysigt. Ikväll blir det de vanliga, dinner med vänner. Vad händer hos dig denna lördag?




Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Mysigt! Blev det blommor till balkongen?!

2011-02-12 @ 11:19:21
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Malin W-H

Låter som en mysig lördag.

Här i Helsingborg ha vi precis ätit lire frukost, sen skall vi ner i stan och sen skall Jörgen ta med mig ut någon stans. :-)

Vi firar alla hjärtan lite tidigare eftersom han är bortrest på måndag.



kramis

2011-02-12 @ 11:23:53
Postat av: sara

Linda, japp blommor till balkongen blev det :-)



Malin, hoppas att ni hade en härlig dag, men det tror jag säkert!

2011-02-13 @ 15:15:13
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0