I synk


Även om Yunanresa var basic så han vi med en vin-lunch. Livet. På. En. Pinne.

 

 

God kväll vänner! I Shanghai har dagen bjudit på en tung grå himmel och massa regn. På något sätt känns vi således lite i synk, Shanghai och jag. Annars önskar jag mig ett glas kallt vin på en uteservering någon varm stans. Alternativt lite bubbel på en solig balkong. Gärna tillsammans med ett av mina hjärtan från Sverige. Hur tusan kunde det gå så snabbt att trilla tillbaka i vardagstristessen?! Har jag må hända åkt på en släng av vinterdepp-sjukan?

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror det har nagot att gora med denna veckan efter CNY. Att man kommer hem fran nagot spannande/skont resmal, det ar tomt och tyst pa kontoret, for lite folk i rorelse (kan inte forsta att jag sa det precis, jag som alltid tycker deet ar for mycket folk). For jag haller med, detta har banne mig varit den trakigaste veckan pa hur lange som helst! For vanligt liksom! Vi borde ju ha hittat pa nagot for att undvika vardagstristessen, typ gatt till Xibo och atit nat gott och druckigt vin! Inte for sent dock.... ;)

KRAM!

2011-02-10 @ 11:06:42
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Christin

Jag brukar få dippar efter stora händelser, prestationer mm. Känslan av tomhet och "is this all there is?" Man har väl byggt upp stora förväntingar och även om händelsen lever upp till dem så blir det tomt när det är över.

Jag kände mig lite tom efter göteborgshelgen. Så igår städade jag hela tvättstugan, sorterade, märkte, ordnade. Det kändes ganska bra att vara upptagen med något och tomheten försvann lite. Plus att jag känner mig nöjd bara jag tittar dit åt, fönstret STRÅLAR så rent det är!

Önskar dig en underbar helg!

KRAM! Christin

2011-02-10 @ 11:57:14
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Nina

I sthlm är det faktiskt nästan Shanghaigrått idag så det känns nästan som vi är i samma stad! Ta och träna lite! Det brukar alltid hjälpa. Sen är det bara att räkna dagarna! Ca 38 borde vi ligga på!

2011-02-10 @ 12:30:41
Postat av: Caroline

Ja, vädret är piss!! Vad händer? Det blev vinter igen.. Trodde att våren hade kommit för att stanna men det var nog önsketänkande. Själv dagdrömmer jag om sommaren stup i kvarten - svensk sommar! :) KRAMAR vännen! P.s Skymtar mig själv i bakgrunden där på bilden. :)

2011-02-10 @ 12:46:34
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com
Postat av: Fnulan

<3

2011-02-10 @ 19:45:27
URL: http://fnulan.se
Postat av: frida

tror att många kan bli lite deppiga den här tiden på året... själv är jag helt övertygad att jag dööör om det blir snö igen.. jag orkar inte mer! näää sol och salta hav är vad jag vill ha nu... och upplevelser.. 2011 ska bli året när jag reser utanför sverige minst tre gånger och det gils inte om det är med lastbilen... har redan bokat till spanien och london.... kram

2011-02-10 @ 20:27:07
Postat av: sara ♥

Tack sötingar för era uppmuntrande ord och tips. Det är väl så för alla att livet går upp och ner. Bara så attans trist när man befinner sig där nere… KRAM till er!

2011-02-11 @ 02:36:27
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0