Glada besked


Grattis Jacob till att du lyckades kamma hem en termin i Hong Kong!





Igår kom min fina bror med glada besked. Han har lyckats kamma hem en av de eftertraktade utbytesplatserna i Hong Kong och kommer att plugga vid deras universiet nästa vår. Jag är så stolt över min smarta bror som lyckades! Han åker med Lunds Universitets populära utbytesprogram och varje år är det många som söker. Heja Jacob som lyckades kamma hem en plats (vilket även jag gjorde under min studietid fast till Australien :-) ). Om jag ska vara helt ärlig så hade jag så klart hoppats på att han skulle få komma till Shanghai och plugga men just den terminen blir det inget utbyte alls mellan Lund och Shanghai så han kom till Hong Kong istället. Det kommer att bli lovely att ha en familjemedlem så nära och ni kan lita på att det kommer att bli många resor till Hong Kong nästa vår.


Grattis Jacob, du rockar fett!



Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Christin

Åh vad kul! Vad läser han? Och vad läste du??

2011-02-16 @ 09:14:49
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: annelie berg

GRATTIS till din bror!



Känns skönt att vara tillbaka, har lusläst tillbaka i arkivet och i vanlig ordning blir jag så glad här inne, tack! Vilken spännande "hiking"resa ni har gjort och grattis till tidningsinlsaget :) Synd att jag missade utmaningen (sockerfri, träningsmånad) men det kommer mer hoppas jag!

2011-02-16 @ 10:38:33
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

ja visst är det kul Chistine! Jag om min bror har faktiskt valt samma utbildning, civilekonomprogrammet. jag hade inriktning strategic management. min bror har inte valt än.



Välkommen tillbaka Annelie, jag har saknat dig!!!

2011-02-17 @ 04:49:33
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0