Fredags-hälsning


Det är detaljerna som gör Kina. Jinghong, Yunan

 

 

Tack för era pepp-ord vänner, visst är det så att det går upp och ner för oss alla :-). Personligen tar jag mig lättast ur en low om jag kommer underfund med varför jag hamnade där från början. Jag har ofta så många känslor att jag jag lätt fastnar i ett känslotrassel istället för att hitta trådar jag faktiskt kan jobba på. Jag får filosofera över detta under helgen tror jag bestämmt. Kanske ta hjälp av min ultralogiska sambo?

 

 

Annars så är både jag och Shanghai lite ljusare idag. Det vet jag helt säkert vad det beror på, helgen så klart! Tänk vad det gör med humöret, fredagar. Än så länge har vi inga stora planer och helgen får gärna stanna så. Jag kan tänka mig att bara vara. Hihi, Micke var ute och kalasade med grabbarna igår så jag har en känsla av att även han kan tänka sig att ta det lite lugnt. Perfekt strategi föresten. Om jag vill ha sambon med mig på en lugn helg är det bara att skicka ut honom på stan en torsdag, så är vi lite mer på samma våglängd när fredagen väl kommer :-).

 

 

Hur ser dina helgplaner ut? Ligger du lågt eller har du några stora planer på gång?

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0