Ni hao ma?


Träning i Shanghai kan ske på många sätt :-). Ikväll ska jag dock löpträna. 

 

 

 

Hej bloggvänner, ni hao ma (hur är läget)?!

 

 

I Shanghai är livet fint även om jag idag har en jagkännermigsåoinspirerad dag. De kommer titt som tätt de där dagarna och jag blir lite extra lättirreterad och uttråkad. Kanske kom den idag för att jobbveckan hitills har varit på tok för lugn, knappt ett enda möte att rusa iväg till. Jag är inte bra på att sitta framför datorn en hel dag, jag får tråkigt! Nu när jag är inne på klagospåret ska jag tillägga en sak. När jag hade jagkännermigsåoinspirerad dagar i Sverige passade jag på att flexa ut lite tidigare. I Shanghai får jag inte flexa. Så dagar som dessa då jag faktiskt inte har så mycket att göra sitter jag ändå fast framför datorn till klockan slår sex. Trots att jag under stressiga dagar stannar längre. Dåligt, mycket dåligt. Faktiskt något av det sämsta med att jobba i Kina.

 

 

Nog om det. Jag ska strax smita iväg till gymmet för ett hårt backpass. Det är inte ofta veckans första pass sker så sent som en onsdag hos mig och jag ser verkligen fram att köra järnet. Måste köra lite extra hårt för att för-sona morgondagens planerade gratisskumpa. Återkommer med glamminfo!

 

 


Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0