Blogg-vän


Bella och moi, på fejkmarket i Shanghai.





Igår var jag på fejkmarket för att handla julklappar, men jag var inte där på egen hand. Jag mötte upp en utav er bloggisar, Bella som var på jebbresa i Shanghai. Bella skickade ett mail till mig för ett tag sedan för att höra om jag kunde tänkas behöva något från Sverige när hon ändå skulle hit. Inte tackade jag nej till en sådan trevlig invit :-). Så idag stålade vi samman på fejmarket, jag fick en GRYMT uppskattad goddiebag från Sverige och Bella fick shoppingtips. Vi hade väldigt mysigt på fejmarket och efter nästan två timmar lämnade jag kvar Bella i shoppingens paradis.



Tusen tack Bella för goddie-baggen! Hoppas vi ses snart igen!






Kärlek
Sara




Kommentarer
Postat av: annelie berg

Jag tycker det är jätteroligt att en läsare har kontaktat dej innan resan ner! Vad snällt! Hoppas ni hade det toppen och att den svenska goodibagen var bra! :)



Tack för kommentaren ang. "socker-frågan"! :)

2010-11-28 @ 19:01:30
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Fnulan

Men jisses vad skoj!!! Vad hade Bella med sig till dig då?

SV; Jo du Sara... jag känner det, och ganska starkt. Räcker att jag öppnar din sida så håller jag på att tappa andan och "hinner" inte kommentera... Du vet väl att jag har lite konstiga känningar ibland;)

2010-11-28 @ 20:44:54
URL: http://fnulan.se
Postat av: Mia

Vad roligt att ni hade kul! Ska bli roligt att se vad Bella shoppade på jobbet sen!

2010-11-28 @ 22:06:54
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Annelie, ja visst var det KUL!



Malin, Bella hade med sig lite tidningar och lakris :-). Och jag vet, du är helt otrolig med att känna in stämningar. En mkt fin gåva du har!



Mia, Bella fick med sig en hel del godingar :-)



KRAM

2010-11-29 @ 02:13:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej Sara,



Det var superkul att få träffa dig och få en personlig shoppare i Shanghai :)



Hoppas att vi ses hemma i Helsingborg snart!



Kramar



Bella

2010-11-30 @ 17:10:55
Postat av: Bella

Hej Sara,



Det var superkul att få träffa dig och få en personlig shoppare i Shanghai :)



Hoppas att vi hinner ses i Helsingborg snart!



Kram



Bella



PS.

Alla ni som läser och som har planer på att besöka Shanghai, missa inte att gå till den lilla butiken på Nanjinglu 580 (KATY´s som är Saras favorit). Det är toppen kvalité på väskorna men tjejerna som jobbar där är svårflörtade :)

2010-11-30 @ 17:20:50
Postat av: sara ♥

RIKTIGT KUL att träffa dig med Bella, hoppas flighten hem var nice!

2010-12-02 @ 02:23:10
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0