Goda nyheter


Shanghai Finance Centre, 492 meter och 101 våningar. Shanghais högsta byggnad, i alla fall några år till. I skrivande stund byggs en skyskrapa på tomten brevid som ska bli ännu högre. Då väderprognosen lovar klart väder på lördag och vi har Sverigbesök blir det antagligen ett besök till denna jättebyggnad.



Avslutar denna torsdag med er bloggisar. Känner mig något beroende av bloggande nu för tiden, ni blir bara fler och fler som läser vilker gör att mitt bloggberoende bara ökar :-). Igår var ni hela 81 personer som tittande in hos mig vilket är rekord för min lilla blogg!


Jag har för övrigt haft en mycket intensiv dag, första halvan av projekledarutbildningen jag faciliterar är nu bakom mig. Med mycket goda resultat. Lyckades till och med få min chef att tro att jag inte berättat för henne om mina gedigna projekledarkunskaper. Hihi!


Dagen har även bjudit på många goda nyheter. Det verkar bland annat som att vi kommer att signa på en lägenhet som bjuder på vita väggar och utsikt från 21a våningen i dagarna. Jag hoppar dock inga segerhopp innan alla papper är påskrivna, men jag skuttar lite. Micke och jag har även fixat det sista inför Lars och Annikas besök. De tittar in till oss redan imorgon så nu är alla guidböcker framplockade och det står blommor på nattygsbordet i gästrummet. Det ska bli härligt med familjebesök igen, denna gången från Mickes sida. Frågan är dock vad jag ser fram emot mest, deras sällskap eller lösgodiset de lovat att ta med :-).





Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0