Skynda att fynda



Ett av helgens fynd som shoppas i min absoluta favvoritbutik! På en sammetsröd schaflong låg denna LV plånbok och väntade. 150 kr senare låg den i min handväska!




Två dagar efter löning och jag har redan spenderat månadens shoppingbudjet... Vad trodde jag egentligen när jag gick till mina absoluta favvorit-shoppinggata för att titta?! Jag har svårt att förklara vad som händer med mig då jag spatserar på denna gata, jag får ett sug i magen, hjärtklappning och ibland får jag svårt att andas. Min passion för shopping fövarndlas till ett fysiskt behov. JAG VILL HA! Detta har aldrig hänt mig varken på Kullagatan i Helsingborg eller Lilla fiskaregatan i Lund... Kanske beror det på att gatan i Shanghai inte bara är full men snygga måste-ha prylar, de är billiga FYND allihop! Till min plånboks stora lycka finns de flesta plagg bara i en upplaga och då jag inte passar i kina-storlekar har jag flera gånger hejdats av mina kurvor.



Denna underbara gata är dock erbart till för oss som klär oss i kvinnokläder, du behöver även en stor dos av tålamod. Det är många butiker som ska besökas och oändligt många plagg som ska synas. Men om du orkar belönas i alla fall jag alltid stort!


Och gatan.... Xinle lu, nära Shanxi lu




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Nicky

haha vilken rolig beskrivning! :D jag känner igen mig, fast jag är så även här i lilla Malmö. Vi åker till Hong Kong snart :) jag kommer att bli galen haha



Kram/Nicky

2010-06-12 @ 22:12:20
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0