Midsommar i Shanghai




Midsommarbordet i Shanghai




Kvällens gäster:


Syskonen Winqvist Micke och Katrin


Min VACKRA lillasyster Nina



Kvällens sötaste blomsterflicka Malva



Kvällens hemliga gäst Daniel och busungen Elliot.



Hoppas att ni hade en lika härlig midsommar som jag!





Vår midsommar var lovley! Precis som sig bör så regnade det hela dagen så vi fick byta ut picknick i parken mot middag vid matbordet. Maten var perfekt. Vi hade sill, lax, köttbullar, snaps öl och Svensk nypotatis (tack Katrin). Vi band midsommarkransar och dukade bordet med Svenska flaggor. Som pricken över i:et så fick vi en extra gäst, vår mycket goda vän Daniel från Sverige. Han gottgjorde mer än väl för att vi inte hade någon midsommarstång, eller jordgubbar.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ser väldigt svenskt ut! Svårt att tänka sig att det är i Shanghai... Kanske midsommarstången som saknas då ;)

2010-06-28 @ 19:30:03
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Carro

Oh, är det så han ser ut, jag började undra :) tss...önskar att jag hade varit där! Fint att prata en snabbis med dig. Stor kram!

2010-06-28 @ 20:06:18

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0