Bokmal


Min fina mamma gav mig fyra böcker. Jag är en riktigt bokmal och om jag fastnar i en bok lämnar jag den inte ifrån mig förrän jag läst ut den. Ego girl läste jag ut på en eftermiddag...




Idag smattrar regnet mot rutorna i Helsingborg. En perfekt dag för att stanna inne och stäckläsa böcker. Jag fick 4 pocketböcker av min älskade mamma, den ena Ego Girl är redan utläst. Det är min näst sista dag i Sverige, lite svårt att greppa faktiskt. I eftermiddag blir det en liten fika tillsammans med min barndomsvän Malin och hennes Jörgen. Ikväll blir det avskedsmiddag hos pappa. Redan avskedsmiddag... Jah har haft tre underbara veckor i Sverige. Vädret har varit så underbart att jag nästa tror att Sverige vill locka oss tillbaka. För att inte tala om vänner och familj! Svensk är jag, ända in i själen!




Kärlek
Sara








Kommentarer
Postat av: Johanna

dessa hàrliga svenska pocketar!! Mmmm...Nàr folk kommer ner till Sicilie och fràgar vad de ska kòpa med sà àr det godis och pocket.

2010-07-30 @ 19:18:28
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0