Tjuvtitt


I ett av rummen är den svenska köket i fokus. Här får man se och känna på alla smarta återvinnignsfunktioner som går att finna i Svenska hem. Som källsortering tillexempel!




Rum två fokuserar på innovation genom lek. Här kan du genom gunga fram en egen melodi. Kul!




Pippi får vara med så klart, samt lilla Lund!




Idag bjuder jag på en liten tjuvtitt in i Svenska paviljongen på expot, främst till er som inte kommer att få möjlighet att se den själv. De två ledorden i Svenska Paviljongen är hållbarhet och innovation, bra ord tycker jag! Jag tycker att de lyckats att göra en väldigt fin utställning även om jag gärna sett lite mer interaktiva moment. Gungorna är min favvorit!


 


Svenska Paviljongen är designad av SWECO

Personalen bär kläder designade av HM

IKEA är en av huvudsponsorerna vilket tydligt syns inne i paviljongen

Här kan du se en online-utställning från Svenska Paviljongen

Mattias Klums naturbilder pryder några av Paviljongens väggar 




Kärlek

Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0