Taggad!



Jag klarade alla mina träningsmål förra veckan. Jag sprang 2 mil, styrketränade i 30 min och genomförde 2 yogapass. Vad är dina träningsmål?


En sådan uppföljning det blev på mitt träningsinlägg, vi är tydligen många som är taggade för träning i vår! Jag har lyckats få 6 nya tränigskompisar på funbeat, NICE! Allt ifrån min pappa som ska cykla Vättern runt till en ny bloggvän. Måste passa på att höga min pappa till skyarna, över 60 år och ska cykla 30 mil. Det är vad jag kallar inspirationskälla! Jag lyckades även med alla mina träningsmål förra veckan och sprang bland annat 2 mil, tjoho! Jag har nu alla förutsättningar för en lyckad träningsvecka och kommer att kicka igång veckan med ett bikramyogapass (yoga i 40 grader).

 




Om du  är sugen på att blir träningskompis med mig så hojta bara till så bjuder jag in dig till funbeat.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Sara Månsson

Vad duktig du är!



Jag kan nog inte gå med i funbeat(?), men jag kör fortfarande på med min handboll. Vet inte om jag sa det i somras, men jag har bytt förening och spelar i lund igen, men med H43. Jag behöver nog något sånt för att hålla upp träningen : )



Kram

2010-01-18 @ 07:36:43
Postat av: sara

varför kan du inte gå med I funbeat vännen? kan man inte regga handboll där?



KRAM

2010-01-21 @ 04:07:21
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0