Smygstartar helgen

Mina torsdagsplaner!

 

 

 

Detta har varit veckan som smyger fram. Jag tyckte att det kändes som fredag redan igår… Nu är dock helgen härligt nära och vi ska smygstarta ikväll med drinkar och italiensk buffe. Det kommer närmare bestämt att bli en kväll på restaurang Prego som ligger i ett av stans lyxhotell. För 160 kr kommer vi att dricka drinkar och äta pasta tillsammans med gänget. Trevligt! Jag tycker verkligen om att smyga in lite helg på vardagar för att liva upp tillvaron. Jag har en tendens att annars bara hålla till på jobbet, i gymmet och i soffan på vardagarna. Som många andra gissar jag :-). Innan dess planerar jag lite blixtshopping då alla mina ansiktsprodukter tagit slut på en gång. Då min mycket kräsna och känsliga hud bara tillåter vissa produkter blir det specialshopping. På återseende!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0