Just Shanghai


När vi var på långprommis i söndags hittade vi dessa stolar. De bara stod där, mitt på gatan och väntade på någon som ville slå sig ner. Thats just Shanghai, lite härligt oväntat sådär!



Godmorgon bloggisar! Idag är det sagt att vintern kommit till Shanghai, utanför mitt fönster är det dock klarblå himmel och strålande sol. Men det kan ju vara kallt ändå. Är inte allt för orolig för den utlovade vinterdagen, på fredag ska det vara upp mot 20 grader igen. Det är som att hösten inte vill släppa taget om Shanghai i år. Förra året vid den här tiden var det vinterjacka och mössa som gällde.


Dagen inleddes med att jag knappt kom ur sängen, har en träninsvärk som heter duga. Jag har inte haft ett dugg lust att träna de senaste veckorna så det har inte blivit så mycket av den varan. Igår kom jag dock iväg ner till gymmet och det blev en del styrketräning. Idag känns det som sagt. Nu är det som vanligt dax för mig att ta mig in till jobbet. Vardagen har en förmåga att vara ganska lik alla andra dagar :-). Puss på er!





Kärlek
Sara





Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0