Jag och min spikmatta


Min spikmatta, sticksig!




Jag gillar att koppla av några minuter på min spikmatta innan jag sluter mina små gröna. Gärna tillsammans med en bok. Jag upplever att det gör gott för min stela rygg, dessutom får det mig att komma ner i varv.

 

 

 

Den senaste veckan har jag kommit på något nytt. Jag har flyttat ner spikmattan från ryggen till rumpan. Jag är nämligen inte 20 år längre. Jag är 28 och har börjat få celluliter, usch. Jag har lärt mig att man kan fly sina celluliter genom att öka blodflödet. Jag började med att skrubba rumpan i duschen men i ärlighetens namn tycker jag att det är ganska trist. Så nu låter jag tusentals spikar jobba på mina celluliter istället medans jag läser en bok. Återkommer med rapport.

 

 

 

Är det någon annan som använt sin spikmatta för att få slätare hy, funkade det?! Eller har ni något annat tips mot groparna i låren?!

 

 

 

 

Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Krister

Vore det inte informativt om du la ut tydliga "före och efter"-bilder?



;-)

2010-08-13 @ 10:03:33
URL: http://kristeribeijing.blogspot.com/
Postat av: sara ♥

Hihihi, jo det vore väl nått :-)

2010-08-13 @ 11:22:09
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag känner igen problemet Sara. De där tråkiga groparna som bara får dina ben att se ut som du vore minst 60 år... Jag har hört att vätska skall hjälpa mot dem. Om man dricker rikligt med vatten.

Jag är väldigt nyfiken på en rapport hur det funkar med spikmattan.. Skall nog också göra ett försök. :-)

Kram

2010-08-14 @ 14:12:31
Postat av: Hanna svarar

men gud så smart! Jag skrubbar också skinkorna och låren frenetiskt i duschen för att undvika de där groparna som bara väntar på att attackera med full kraft! Men alla vet ju att det är omöjlight att undfly för alltid (eller kanske inte med rätt metoder)

Jag har varit skeptisk mot spikmattans alla mirakulösa goda egenskaper. Det enda som överhuvudtaget fått mig att tro att den kan ha någon som helst effekt är ju just det här med ökad blodcirkulation, och till skinkorna. Fantastiskt smart!



2010-08-15 @ 15:33:09
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara

Ok ladies. Så vi dricker, skrubbar och ligger på spikmattan.



Malin, funkar det att dricka typ skumpa eller måste det vara vatten?! :-)

2010-08-15 @ 15:55:15
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha, smart där.



Spikmatta är görskönt. :)

2010-08-16 @ 12:01:39
URL: http://gaymasen.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0