its mine!

För någon vecka sedan skrev jag om Mulberryväskan Alexa jag suktat efter ett tag. Idag agerade jag shoppingassistent till några av Mickes kollegor. Well, now its mine and I LOVE IT!





Åh nej! I eftermiddags kom huvudvärken smygande, sedan halsonten och nu känner jag mig lite febrig. Nej, nej, nej jag kan INTE bli sjuk denna veckan. Jag har fullt schema på jobbet, en flytt och 3 mil på löpbandet att klara av. Jag satsar på taktiken att ignorera problemet, gå och lägga mig och hoppas att det försvunnit imorgon!




Utöver min nya väska har jag annars ingenting spännande att rapportera. Det har hittills varit en helt vardaglig veckan utan bloggmaterial. Imorgon är vi dock inbjudna till ett VIP event hostat av en av mina absoluta favvorit-inredningsbutiker i Shanghai. Det råkar även butiken där min mycket goda vän Zuzana jobbar. Det blir snittar, skumpa och 40 % rabbat på alla varor. Passande inför stundande flytt :-). Nu ska jag krypa ner under en filt, se en snutt på den gamla sex and the city filmen och vänta på att Micke ska komma hem från sin jobbmiddag.



Kärlek
Sara





Kommentarer
Postat av: Anna

KRYA PÅ DIG!

2010-04-27 @ 17:30:06
Postat av: Mia

Vad fin! Jag såg att de gick med den väskan på fejkmarket, ångrar mig att jag inte köpte den när vi var där.



Måste säga att jag är imponerad av allt var så välorganiserad i Shanghai, från trafikljus för gångtrafikanter som räknar ner till välordnade köerna.



Krya på dig!

2010-04-27 @ 22:31:17
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: Emy

Vad jobbar du med??



sen undrar jag, är det dyrt att sy kläder hos skräddare?

2010-05-25 @ 14:10:45
URL: http://emyz.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Jag jobbar som team leader på IKEAs finansavdelning I Shanghai.



Det är billigt att sy upp kläder I Shanghai. Sjortor 90 kr, byxa, 150, vinterjacka, 400 osv :-).

2010-05-26 @ 04:03:36
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad glad jag blev när jag hittade din blogg har fått massor av shoppingtips och inspiration inför min resa till Shanghai om några veckor. Jag är specifikt ute efter en Mulberry Alexa. Vart har du köpt din?



Allt gott!

2011-03-14 @ 12:20:41
URL: http://theresemalmqvist.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0