Expon är här!


Moi, på EXPON!

 
Expo-området är STORT och det finns inget stop på häftiga byggnader som tornar upp sig, en efter en. Den röda byggnaden är Kina pavilong


Svenska paviljongen var inte öppen än men utsidan var klar :-) Nästa måndag ska jag på VIP-fest där, på taken finns nämligen en bar. Längtar!



 
Söndagskväll och jag kan bara konstatera att denna helgen försvann i en rasande fart. Våren har gästat Shanghai och både Micke och jag sitter i soffan med kräftröda pannor. Vi har hunnit med en hel del denna helg, haft vänner över på middag, slappat på uteservering, sprungit 16 km och besökt EXPON! Hela dagen har vi strosat runt på en förhandsvisning av den stora världsutställningen tillsammans med Martin som kommit över ett gäng biljetter. Tror bestämt att jag kommer återkomma både en och flera gånger till denna gigantiska happening, även så på bloggen. Antagligen får du läsa mer redan under morgondagen, jag är nämligen redan uppe på övertid och just nu lockar sängen mer än datorn :-) Dock hinner jag tala om att världsutställningen i Shanghai är COOL!



Jag kan även (stolt) rapportera att jag klarat av första veckan på utmaningen. 3 mil, 1 yogapass, inget socker och ingen alkohol. Hipp hipp HURRA! Jag kan konstatera att den svåraste delen är alkoholen, jag ääälskar rött vin! NU ska jag krypa till kojs, hörs imorgon bloggisar!





Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vet du om den swedish pavillion kommer vara öppen nu till helgen? Vi kommer åka till shanghai och expon över 1a maj helgen och det vore riktigt trist om inte den var öppen..

2010-04-26 @ 03:52:13
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/
Postat av: sara ♥

Jag var bara på en förisning av expon. den officiella startdagen är den 1a maj så till dess borde allt vara öppet!

2010-04-26 @ 06:15:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0