Söndagsunderhållning


The babes! Angelica, jag och Sara



Dagens shopping pågick i några timmar… Det blev många fynd! Vi köpte alla var sitt par jeans för 100 kr/ st, tjejerna köpte även höga converse 70 kr, väskor ca 150 kr, ögonskuggor 30 kr och massa mer :-). Fejkmarket ligger på Nanjing lu 588, nära Chengdu lu.

 

 

 

Det är riktigt mysigt att bara ha tjejer på besök, då ges det många tillfällen att få frossa i tjejighet :-). Igår lämnade Micke oss ensamma för några timmes shopping på fejkmarket, och shopping blev det! Jag går väldigt sällan till fejkmarket på egen hand nu för tiden, men när vi har besökare på plats hänger jag gärna med och agerar prutningsexpert :-). Inte allt för sällan råkar det slinka ner ett och annat fynd till mig med!

 

 

Igår tog vi en liten paus mitt i all shopping och testade ett av nagelställena som ligger inne på marknaden. Jag har aldrig testat just dessa förut men det var riktigt praktiskt att sitta där i 30 minuter för att bli ompysslad och samla nya shoppingkrafter. Det finns både bättre och billigare (vi betalade 60 kr för manikyr) place i stan men otroligt smidigt at vi inte behövde åka någonstans. Dessa kommer jag nog att nyttja igen.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Emma ("Emmisen")

Åhhh vad jag längtar till Shanghai nu och inte minst till fejk :)

kraam!

2010-04-13 @ 22:51:45
URL: http://emmasutsida.blogg.se/
Postat av: sara ♥

hihi, ja fejk e FINT!

2010-04-14 @ 03:25:37
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0