Morgonstund har guld i mun

Min mamma är inte bara trevlig, vacker och lovely. Hon är COOL också! I morse när vi andra låg och sov smög hon upp för att bege sig till en park för att titta på tai chi. Hon kom inte längre än till precis nedanför vår port. Där hittade hon ett tai chi gäng. Fråga mig inte vad hon gjorde men det hela slutade med att mamma fick 15 nya kompisar och en kurs i tai chi, tai chi med svärd och tai chi med solfjäder.
Tai Chi, ser nu hur följsam MAMA är?!
Mamma posar vid julgranen. Riktigt bra solfjädershållning!
Mammas nya vänner. Kvinnor håller ihop över hela världen!


Vem kunde ana att MAMA var en fena på att hantera svärd?


En lycklig MAMA! JAg älskar dig för att du är så himla COOL, en sådan underbar förebild jag har i min mor. You go girl!

Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: jacob

Haha, vilken mamma vi har!

Underbart att se :)

2009-11-06 @ 12:23:33

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0