Barbarossa

I onsdags tog jag med mamma och mormor på ladies night. De smälte snabbt in i gänget och lärde känna tjejerna. Denna gången var vi på Barbarossa, en restaurang/bar som ligger mitt i den centrala parken Peoples Park. Helt underbart ställe att hitta till en mörk onsdagskväll. Man går i en annars mörk park och vips så skymtar ljuslyktor och man kan ana ett orientaliskt sagohus. Maten är god men lite pricy, ca 100 kr för en pasta vilket är dyrt i Shanghai. Det är dock värt pengarna att få njuta av sin pasta i denna murrigt orientaliska miljö.


sagohuset Barbarossa


bar och barhäng

 


Tjejerna mitt i maten. Mamma och mormor myser!

Kärlek
Sara

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad mysigt vi hade!



Du, jag och Zuz ser lite roliga ut. Tripp, trapp, trull. Vi bokar in nästa vecka igen va?



Ses ikväll =)



kram

2009-11-07 @ 03:22:04
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0