La familia

Idag saknar jag min familj. Min fina fina familj!

Har mailat en del med min älskade syster i veckan. Konstaterat hur viktig familjen är, hur viktig VÅR familj är. Att det inte spelar någon roll var man befinner sig i världen eller vilka misstag man gör, familjen finns alltid där. En sådan fantastik trygghet! Jag kan skratta mig lycklig som har en familj så full av kärlek. Den är inte perfekt :-) men full av kärlek! Jag tycker att det är mycket sorgligt att vara så långt bort från min fina familj.




Mamma och mormor. Kvinnorna som håller ihop familjen Lundquist/Andersson

Mina älskade syskon! Nina och Jacob

min lilla lillebror till vänster, Fabbe. Vackra Nina till höger

Fina Pappa och min mkt kloka farmor Vesta. Pappa kommer snart hit (tre veckor), farmor kommer till sommaren. Längtar efter båda!


Min senaste familjemedlem, Micke!



Var betyder familjen för dig? Jag brukar inse hur mycket familjen betyder de stunder i livet där jag inte har dem nära till hands, som nu. Hoppas att jag efter mina år utomlands aldrig kommer att glömma hur viktiga de är!



Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Becka

Ju äldre man blir desto mer värdesätter man familjen. Så har det varit för mej i alla fall. Familjen blir också mer och mer vänner, inte bara syskon, mamma, pappa utan VÄNNER som man delar livet med på ett annat sätt än förut.

Familjen blir bara mer och mer viktig, därför är jag glad att vi just har flyttat närmre mina föräldrar (och flera av mina syskon). Bor nu i din hemstad - Helsingborg! :)



Ha så bra och sköt om dej!

kram!

2009-12-13 @ 10:25:34
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: sara

Hej!



Åhhhh vad jag blir avis! hoppas på att ngn gång återvända till vackra helsingborg! det är en mkt vacker stad! var I stan bor ni. försäte utläsa det genom att kolla på bilder på din blogg men utan att lyckas :-) fi blogg du har!



Kram

2009-12-14 @ 03:28:09
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0