Fred






Tillbaka till jobbet. Förutom att svara på den stora högen olästa email har jag inte kunnat låta bli att prata med mina kollegor om den kinesiska nobelpristagaren Liu Xiaobo. Jag misstänker att det är få av er som missat att fredspriset i år gick till en kines. Mina kollegor dock, hade inte en aning. Kinesiska regeringen har som vanligt gjort ett bra jobb i att censurera information. Jag har i alla fall lyckats dra ett litet strå till stacken genom att upplysa mina kollegor om fredspriset. Inte för att de var speciellt intresserade, men dock. Jag undrar stilla om detta fredspris kommer göra någon skillnad, jag hoppas.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Jaa dom är duktiga på att censurera, hoppas som sagt att det bli någon skillnad!

2010-10-11 @ 14:01:41
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0