Mmmmm

Jag gör det bästa av att vara gräsänka. Trots att jag saknar Micke så mkt att jag egentligen kunde lagt mig i sängen och bara saknat honom så njuter jag ikväll av Sarasaker. Rödvin choklad och Greys anatomy, inte fy skam!






Idag har jag släppt på utmaningen. 3 veckor och 5 dagar utan alkohol och utan socker (minus en sjuklingglass). Nu njuter jag av rödvin och mörk choklad, mest för att det inte ska gå helt balobas under morgonsdagens ladies night :-).



För att återgå till utmaningen så gick det så där, eller egentligen gick det BRA bortsett från att jag inte kunde träna hälften av tiden. Men det jag kunde göra gjorde jag minus en glass, HURRA! På köpet har jag blivit 2 kilo lättare, alltid något inför bikinisäsongen. För mig skulle de 3 milen varit enkla om jag inte varit sjuk, I looove träning :-). Jobbigast var alkoholen, jag njuter verkligen av vin. Jag har verkligen inte saknat att vara berusad, men ett glas rödvin en fredagskväll, det är livskvalitet och något jag inte vill vara utan!





Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter härligt :) Jag har långledigt nu men skriver på c-uppsatsen som snart ska vara klar så det blidde inte mycket ledighet...

2010-05-14 @ 23:25:27
Postat av: sara ♥

vilken c uppsats skriver du på?

2010-05-15 @ 05:17:40
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det dåliga samvetet är nu lika rent som lägenheten :)



Vad avundsjuk jag blev på rött vin.. mmm! Det är min stora last i livet, gott rött vin! om du säger, inte för berusningen men bara för att det är så underbart gott!!!!

Har du varit på Enoteka någon gång? Bästa stället för vinälskare skulle jag tro!



Ha en riktigt rolig kväll! Och hoppas på lite sneak peak från det "perversa partyt", låter mycket spännande!

2010-05-15 @ 07:24:25
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: frida

sara kan inte du skicka ett mail till mig?? för jag har mailat dig och fått svar från ngn annan... tror jag! hoppas att allt e bra!!

2010-05-15 @ 09:26:46
Postat av: frida

har fixat.. lite skillnad på ett u och ett v.. haha

2010-05-15 @ 14:22:41
Postat av: sara

Hanna, håller med Enoteca e nice lite rökigt bara :-)



Frida, jag har fått ditt mail nu :-)

2010-05-16 @ 07:15:29
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0