Balkongen


Balkongen, numera en plats för massa mys!



Vår fina fågelbur innhöll levande ljus på förra balkongen men det blev aldrig riktigt bra då de inte kunde hålla emot blåsten. Nu stoppade jag inte en blomma istället. Jag är supernöjd!




På vårt handgjorda minibord från Filippinerna har jag ställt en söt blomma och kinesiska porslinskulor.



Jag älskar vårt lilla bord med alla dess detaljer. Den höll på att inte få följa med hem från Filippinerna då vi glömde den på flygplatsen. Jag fick smita in bakvägen för att hämta upp den :-)



Porslinskulorna fann jag på blomstermarknaden, 10 kr st!



Godmorgon bloggen! Tänkte passa på att titta in en snabbis innan jag tar metron till jobbet för att bjuda på lite bilder från vår balkong. Jag är som sagt supernöjd med vår lilla uteplats. Tanken var att den skulle gå nästan helt i blått och vitt men fann inte så många blå blommor så det fick bli lite rosa inslag. Nu längtar jag redan tills klockan slår 18 så att jag kan skynda hem och förbereda middag på balkongen :-).



Tänkte passa på och höra med er om ni tycker om att se bilder från lägenheten på 21a våningen? Detta är ju ingen inredningsblogg men då det är just inredningen som står på tapeten i mitt liv har det blivit några sådana inlägg. Bu eller bä?





Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: frida

jag tycket att det är roligt med bilder från 21,a våningen det är altid kul att se hur ni har det... kram

2010-06-08 @ 13:36:22
Postat av: Lindah

Jättefint det blev på balkongen!! =)

Och visst är det roligt att se inredningsbilder! Kul med inspiration, och se hur andra har det hemma. Så forsätt gärna med det!

Mvh

Lindah

2010-06-08 @ 17:00:41
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com
Postat av: Sara Månsson

Älskar bilder : )

2010-06-09 @ 07:20:36
Postat av: Johanna S

Ja, mer bilder.

2010-06-09 @ 10:27:51
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com
Postat av: sara ♥

sötisar, mer bilder it is!

2010-06-09 @ 11:05:20
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Anna G

håller med ovanstående!

2010-06-09 @ 16:36:48

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0