Funbeat


Vågar du träningstävla mot mig i vår? Vem tränar mest, vem springer fortast, vem är starkast? Ja, detta är en UTMANING!



Bloggisar! Om det är någon mer än mig som har stora planer på träningsfronten i vår och skulle vilja jobba TILLSAMMANS för att nå våra mål, signa upp dig på Funbeat! Funbeat ett träningsforum där vi kan bli träningspolare oavsett var vi befinner oss i världen.  Vi kan följa varandras träning, peppa varandra eller om ni är som jag hitta fler att tävla mot :-) 


Om du skickar mig din mailadress kan jag bjuda in dig så blir vi träningsvänner direkt. Om du fyller i din mailadress i kommentarsfältet så är det bara jag som ser adressen så no worries för att din mailadress kommer att synas.



Signa upp NUKÖR VI!

 

Kärlek
Sara
som ska springa en mil idag


Kommentarer
Postat av: frida

jag e på.. startar träning igen på måndag.. har varit sjuk en sväng igen... 2010 kanske blir året då jag kommer igång.... man vet aldrig

2010-01-14 @ 09:34:36
Postat av: Nellie

Sara, vilken bra utmaning! Jag är på, har skaffat mig ett konto. :) Behöver lite pepp, är nämligen anmäld till broloppet i Juni. Det är jättekul att följa din blogg! Kram

2010-01-16 @ 11:51:39

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0