Le tavelvägg


Vårt röda vinskåp dominerar vår matplats. Det var ett djärvt val att köpa detta knallröda skåp, speciellt för oss som inte brukar inreda med några utmärkande färger. Än så länge är vi dock supernöjda, speciellt gillar jag den asiatiska touch som skåpet för med sig.




Hej bloggisar! Ligger hemma sjuk och vad passar då bättre än att foto lägenheten i dagsljus?! Har befunnit mig i vertikalt läge sedan jag gick och la mig lördags så kändes som en lagom utmaning, att foto matbordet ur olika vinklar.


Den börjar falla på plats, vår mathörna. Tog oss lång tid att komma fram till att vi skulle satsa på en tavelvägg men när vi väl bestämt oss och fått upp ett gäng tavlor så känns matplatsen lite med ombonad än innan. Nu väntar vi bara på att knäppa de perfekta bilderna så att alla ramar får ett innehåll.




Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Caroline Dahl

Så himla mysigt ni har det hemma hos er verkligen! Jag blir så inspirerad! Det är ett sjukt snyggt vinskåp som ni har, I love it. :) Kram kram å krya på dig!

2010-12-13 @ 08:46:18
Postat av: sara ♥

TACK sweety ♥ ♥ ♥

2010-12-14 @ 12:15:58
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: hedvig

fint ni ahr det=)

2010-12-14 @ 20:50:48
URL: http://heddii.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0