vi flyttar!

Layouten till vår nya lägenheten. Den är inte jättestor men räcker gott och väl till Micke och mig. Längtar så efter att få sätta mina inredningsfingrar i denna helt nya lägenhet!

 

 

 

Nu är det äntligen helt bekräftat, det blir en flytt för oss den 1 maj! Precis som förra gången vi skulle bestämma oss för en lägenhet i Shanghai så var det mkt vånda och beslutsångets inblandat innan vi kom till skott. Lustigt nog så valde vi denna gången det boende vi valde bort sist. Hihi, kanske är vi ment to be.

 

Säkert är dock att det inte går att hitta det perfekta boendet i Shanghai, man måste välja och vraka mellan fördelarna. Nu har vi valt bort utomhuspool och närhet till jobbet. Vi har istället fått en helt underbar lägenhet och inomhuspool. Jag är positiv och helt säker på att det kommer att bli toppen. I vårt nuvarande boende har jag hela tiden kännt att inredningen inte varit jag. Det har bara blivit mer och mer frustrerande att inte riktigt trivas och att inte ha möjligheten att göra några förändringar. Inte ens något så banalt som att sätta upp en tavla. Sista tiden har jag lagt ner och försökt att inte bry mig, något som INTE är jag när det gäller inredning. Jag bryr mig, mycket!

 

Nu måste jag använda hela min viljestyrka för att inte enbart surfa inredningsinspiration. Jag har ett helt års inredning att ta igen, lovely! Jag har rdan hittat den tavla jag vill ha ovanför sängen. Ett besök hos konstnären och den är beställd :-)

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt!! Det är ju så viktigt att känna att man är en del av hemmet så jag förstår dig mkt väl. Det kommer att bli jättebra!!

2010-04-09 @ 08:46:32
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Anna G

Det ser jättefint ut! Grattis!

2010-04-09 @ 16:59:04
Postat av: sara

tack sötisar, tror att det kommer att bli super!

2010-04-10 @ 04:38:12
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0