Vänner!

Att bo på andra sidan jorden kan vara underbart, fantastikt och roligt. Det är en otrolig möjlighet och mycket givade, både för mitt cv och för mig. Men allt är inte guld som glimmar.

Denna veckan har vi haft besök av två av mina favvoriter, två fantastiska människor som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, Ida och Thomas. I morse sa Micke att jag verkat så glad hela veckan, lycklig. Det har jag och det gick plötsligt upp för mig varför. Det har nämligen blivit en sällsam lyx att få spendera tid med mina hjärtevänner, med MINA nära och kära. Det är många Shanghai-mornar har jag vaknat för att inse att jag inte kan göra det jag allra helt velat gjöra av min dag, inte träffa de personer jag hellst av allt velat träffa. Denna veckan har jag fått ha två av de personerna i mitt gästrum. Det har varit en otroligt lyxig vecka! Tack Ida och Thomas för er positiva energi och för många mysiga timmar! Jag kommer att sakna er massor och hoppas att ni kommer åter, SNART!


Med kärlek och saknad
Sara

Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0