Sjukling

Jag e sjuuuk :-( Ligger i soffan med feber och äter godis. Just nu är jag faktiskt ganska däckad. Jag hade så många planer för helgen att jag inte riktigt var redo att lägga ner dem när jag märkte att en förkylning var på väg. Så igår bet jag ihop och gick både på yoga och på inflyttningsfest. Idag åkte vi till ett shoppingcentrum med HM (har inte varit inne på HM sedan i somras). Jag måste varit riktigt HM desperat för jag lyckades köpa två kjolar och en mössa trots att jag var genomblöt av febersvett. Nu får jag som sagt betala för nöjet. Typsikt mig.... Nu ska försöka få skype att fungera och ringa min pappa, det e ju hans dag i dag!

Önskar dig en frisk och härlig söndag!

Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: ida

Tråkig vännen! Hoppas du blir bättre snart! Kram

2009-11-08 @ 19:50:23
Postat av: Anna G

KRYA PÅ DIG!

2009-11-08 @ 20:03:06
Postat av: sara

tack sötis!

2009-11-09 @ 03:34:52
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0