HM

Några saker förändras aldrig, oavsett om man flyttar runt halva jordklotet. Hade kunnat skriva om den ena djupa poängen efter den andra. Idag väljer jag dock en mer ytlig reflektion, HM.

Jag gillar HM, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag tycker att det är lättillgängligt mode för ett bra pris. Nu bor jag i shoppingens Mecka, Shanghai. Jag har alla möjligheter i världen till cool, unik och BILLIG shopping. Jag har nyttjat den till max, spenderat många timmar i små butiker tillsammans med dåliga kopior och underbara lokala designers. I love it och trodde aldrig att jag skulle sätta min fot på HM, Vero Moda eller Zara under hela min tid här! Ack så fel jag hade. Hur lovley Shanghai shoppingen än är så är den tidskrävande. Den passar inte alltid en stressad själ mittemellan jobb och yoga.

HM bjuder på ett så lätttillgängligt mode, man slipper riktigt dålig kvalitet och de mest konstiga passformerna. De har varje plagg i alla storlekar och det går att hitta underkläder, jeans och partyblåsor under samma tak. Jag är en HM junkie. Förra helgen besökte jag HM för första gången sedan i somras, resultatet : ME LIKEY (min plånbok not). Visar er några av mina HM fynd.

nya favvokjolen som bara väntar på rätt tillfälle :-)

Min nya dräktinspirerande kjol. Perfa för jobbet! Till höger min nya HM FUSKpäls. Micke tycker att jag ser ut som en rysk hemmafru, jag gillar den!

Kärlek
Sara

Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0