Tittar in


I denna restaurang har jag tillbringat kvällen tillsammans med en relativt nu tjejkompis som heter Bahare.

Vänner, tittar bara in en snabbis för att säga hej. Har precis kommit hem från en sju rätters middag på Peninsulas lyx-restaurang Sir Ellys. Fine dining it was!

I Shanghai råder denna vecka restaurant week, en vecka där Shanghais allra dyraste restauranger sänker priserna och bjuder in oss ”vanliga” på besök. Ett väldigt trevligt event tycker jag och jag är speciellt glad att Sir Ellys var med då det är ett ställe jag tidigare valt bort på grund av priset. Lovar att återkomma med både bilder och åsikter .

Nä, jag har ju som sagt klämt i mig sju rätter ikväll och så lite vin på det så jag känner mig något jäst och ganska redo för sängen. Men innan jag kryper till kojs hade det varit spännande att veta vad ni sysslat med denna onsdag i mars. Så innan du surfar vidare till nästa blogg så skriv några rader om din dag!

 

Kram och godnatt!
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0