The winner!

Åhhh, jag har ju en vinnare att presentera idag :-). Innan jag avlöjar vem vinnaren är så vill jag tala om att det är Micke som lottat fram en vinnare. Så ingen hade en större chans att vinna än någon annan. Känns lite viktigt att påpeka eftersom några av mina "in real life" vänner också var med och tävlade. Så här kommer resultatet. VINNAREN…trumvirvel …en trumvirvel till…spänningen stiger…ÄR…olidlig tystnad…Malin Holm från Borås!

 

 

Stort grattis till dig, hoppas att du får ett mysigt biobesök! Maila din adress till mig på [email protected] så kommer biljetterna med posten.

 

 

Och tusen tack till alla er andra som var med och tävlade. Ni sa så fina ord hela högen att jag önskar att jag hade hundra biljetter att dela ut. Hoppas att jag får möjlighet att håller fler tävlingar så att du kan tävla igen :-).

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0