Dressing Up


Idag har jag hoppat i finkäderna. Ikväll ska jag nämligen till en av Shanghais allra lyxigaste restauranger och då känns det lite malplacerat med jeans.

 

Godmorgon vänner! Va kul att det var så många som tittade in här igår, jag hoppas som sagt att ni kommer att trivas här inne tillsammans med mig. Även jag håller på att vänja mig lite vid den nya bloggen, inte helt enkelt att sätta sig in i ett nytt system kan jag tala om. Men förändring är bra sägs det ju . Glöm nu inte att uppdatera era länkar, favoritlistor och bloglovin med den nya adressen www.lifeinshanghai.spotlife.se.

Morgon i Shanghai och jag har precis hoppat i fina kjolen. Det är restaurang-vecka i Shanghai vilket innebär att en hel hög av Shanghais restauranger bjuder på special-deals hela veckan och ikväll har vi fått bord på en restaurang jag velat besöka länge, Sir Ellys. Vanligtvis får man lägga ut minst en tusenlapp per person för att äta på Sir Ellys men idag kommer jag att få smaka tre rätter för 250kr tror jag att det var. Ser verkligen fram emot kvällen! Hoppas du får en härlig dag!

 

Kärlek
Sara

 


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0