Julklapp


Tänkte att jag skulle visa er nya favoritringen som jag fick av mormor i julklapp. Efva Attling står för designen och jag har spanat in just denna ring i si så där 2 år. Nu är den äntligen min!





Åh, tack söta för alla era kommentarer!!! Måste säga att det känns skönt att läsa att det inte bara är jag som får prestationsångest mellan varven. Att alla-andra inte alls är så perfekta som jag aldrig lyckas bli. Fast det vet jag ju egentligen, men bra att få det på pränt lite då och då. Idag har jag dock dragit igång ett litet hemmafix-projekt, till följd av helgens prestationsångest. Det är matbordet som agerar offer, det ligger just nu nermonterat på vardagrumsgolvet och har fått första lagret färg på sig. Återkommer.


Annars kan jag inte påstå att dagen varit speciellt bra. Direkt efter lunch kom världens huvudvärk, på 10 minuter gick jag från att vara frisk som en nötkärna till ett levande vrak. Det var bara att sätta sig i en taxi och åka raka vägen till sängen. Nu fram åt kvällen börjar jag känna mig som en människa igen. Men huh, migränliknande huvudvärk är inte att leka med, ingenting hjälper.


Nä mina kära. Jag ska gå och ta hand om min älskade kropp och lägga mig på spikmattan med en bok. Hoppas att du fick en bättre start på veckan än jag!




Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin W-H

Hej Vännen!

Den är jättefin din ring! Är verkligen Du!



Nja, kan ingå i din klubb idag, det var första dagen på jobb efter ledigehet... Vaknade med huvudvärk så jag lider med dig!

Trotts huvudvärk vid 18. gick jag och tränade! Äntligen känns det bra!

Hoppas Du mår bättre Nu (morgon nästan, för dig :-) ).

Nyfiken på vad du skall göra med bordet....

kram

2011-01-10 @ 20:41:21
Postat av: frida

jag är avundsjuk på dig...

jag har tittat på homo sapiens halsbandet forever...

jag kan aldrig ha ringar för tjocka fingrar....

2011-01-10 @ 21:02:44
Postat av: Fnulan

Åh kan inte andas!!! VILL HAAAA!!!!

2011-01-10 @ 21:18:29
URL: http://fnulan.se
Postat av: sara ♥

Wow jag är impad Malin. att gå till träningen med huvudvärk är mer än vad jag klarar av :-) Och visst känns ringen som "jag"



Frida, klart du ska skaffa halsbandet. värt att lägga lite extra pengar på ngt man verkligen gillar



Malin, visst tar ringen "your breath away" :-) hihi

2011-01-11 @ 07:50:32
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Christin

Men åååååh! Var den håll käften snygg eller?!

2011-01-11 @ 10:37:27
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0