Måndagsuppdatering


Skyssta träningskläder gör det lite roligare att ta sig till gymmet enligt mig. Jag är en stor NIKE-fantast och tränar nästan uteslutande i NIKE. Nyast i träningsgardroben är dessa löparbyxor som går hela vägen ner till ankeln (julklapp från världens bästa syskon). Bästa plagget både för löpning och yoga.




Måndag och dax för utmanings-summering. Hur har det gått vänner? Sen sist har vi fått två nya hurtbullar, Caroline och Laurel. Laurel hävdar för övrigt att sist hon detoxade från socker mådde hon så bra att hon fortsatte flera månader. Hmmm, jag är inte riktigt där än. Denna veckan är det sockret som varit det tuffa, jag har varit så suuuuugen. Men nopp, jag har inte rört en sockerbit så är grym stolt! Så här har min vecka gått:


inget socker

Check. Men jag har varit sugen på precis ALLT i sockerväg. Thank god för clementimer som fått agera substitut.

 

ingen alkohol (ett glas rött/vecka är ok)

Check. Inte varit så värst sugen heller. Dock innebär no alcohol att man är den som går hem först en lördagskväll.

 

4 träningspass/ vecka

Check. Även om jag med facit i hand borde skippat sista passet för nu är jag sjuk.



Hur var din vecka?




Kärlek
Sara











Kommentarer
Postat av: Caroline

Det går....ganska bra här....en fika i lördags kom sybdeb, blev en miniliten "hälso"muffin, med tranbär, linfrö o så...men med lite socker i.... :( så denna veckan är jag stenhård med mig själv! Försiktig vännen, en utmaning ska inte gå ut över hälsan o träna febrig e inte så optimalt...ta hand om dig! Kram

2011-01-17 @ 11:10:19
Postat av: Ida

Första veckan har varit halvbra kan man säga:

Tokmycket jobb och hann därför bara två av de tre träningspassen (är ändå ok). Helgen avslutades med 70-årskalas med övernattning så jag tror jag slutade på 5 glas vin totalt för veckan (inte bra) och en dag med kolhydrater(risotto, potatis, ahlgrens bilar och tiramisù)(6/7 dagaru utan kh är ändå ok).

Trots dessa utsvävningar stod vågen på -1 kg imorse så jag är nöjd. Målet för vecka 2 är mer träning och mindre alkohol. Lycka till!

2011-01-17 @ 11:39:00
Postat av: Christin

Åh krya!!!

Du dina gymläder var riktigt heta! Själv ska jag försöka shoppa några idag. Blir dock inte Nike, med min studentekonomi! De brukar ha shyssta saker på HM och Stadium (SOC).

Kram!

2011-01-17 @ 11:51:01
URL: http://piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Anna

Krya på dig, Sara!



Min vecka har tyvärr gått i förkylningens tecken så ingen träning för mig. Trist när jag börjat komma igång på riktigt.

2011-01-17 @ 19:06:33
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: Nina

Träningsdagar 3 av 4. Skulle sprungit till mamma och pappas söndagmiddag i söndags men kaklade istället och böev förkyld jag med! Nu är jag i Gbg och känner mig ushlig. Ingen träning i sikte...



Hur var Sigtuna??? Jag har alltid velat åka dit men det blev aldrig av.

2011-01-17 @ 19:23:47
Postat av: Malin W-H

Min Fösta vecka gick sådär!

var riktigt laddad men fick bara ihop två träningspass. :-(

Ett glas vin i lördags var allt!

Socker, inte behov..... kanske lite när man ser pepparkaksmuffinsen i frysen... Men gick bra hela veckan utom igår. Var bjudna på lunch med Jörgens föräldrar och farmor, farfar. Vi var på Margretetorp... God lunch buffé med många goda små efterrätter :-(

Bättre lycka denna vecka kanske.



Krya på dig vännen!

kram

2011-01-17 @ 21:09:10
Postat av: Malin W-H

Hej igen!

Är du inte med på Funbeat mer?

kram

2011-01-17 @ 21:14:01
Postat av: Martina

Träning-yes fixat

Socker- Ok, ligger ju dolt ibland!

Alkohol- Ett glas vin + en drink (helt okey endå:)

Kram

2011-01-18 @ 03:17:26
URL: http://destinationshanghai.blogg.se/
Postat av: sara

WOW, bra jobbat tjejer!!! Jag tycker att det låter som vi är riktigt sunda allihop, ett litet snesteg här och där är nog bara nyttigt egentligen.



Malin, har tagit lite funbeat paus ett tag, börjar nog snart igen :-)



KRAM

2011-01-18 @ 09:12:26
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0