Fortune Cookie

Your flair for the creative takes an important place in your life.




Häromdagen, när vi var på massage fick vi vår första fortune cookie i Kina. Det är helt sant, jag har faktiskt trott att det där med Kina och fortune cookies har varit påhittat av oss västerlänningar. Men nu har jag fått en cookie i Kina så nu kanske det är så att de kommer härifrån i alla fall. På min stod det "your flair for the creative takes an important place in your life", jag väljer att tro att ödet syftar på bloggen :-).

Har du fått en fortune cookie någon gång? Minns du vad det stod?




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Nicky

Nej :) tyvärr aldrig. Vill faktiskt testa göra dem själv. Ha det bra! Kram

Postat av: Linnea

Jag fick en fortune cookie pa flygplanet mellan Hong Kong och Shanghai igar faktiskt. Det stod att jag skulle uppna stor lycka om jag anstangde mig. Vet du vart man kan kopa sana, jag tyckte det var ratt roligt:)

2011-05-03 @ 10:37:05
URL: http://seigner.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0