La favorit


Händerna tvättar jag helst med denna ljuva och vackra tvål. Jag har testat lite olika dofter men favoriten är denna, oliv och lavendel.





Händerna smörjar jag gärna med L’Occitane En Provence. Favoriten är även här lavendel, prefekt doft att ta med sig ner i sängen på kvällen.






Mmmm, I like body shops bodybutter. Ett minus för att den nästan är för fet. Ett tips till yoga-utövaren är att inte smörja sig med denna fettbomb innan träning. Då blir hela kroppen så hal att det inte går att få fäste. Perfekt för torra fötter dock. Har du något tips på en annan bodylotion?





Det är inte mycket som händer dessa dagar ska jag tala om. Det mest spännande är förflyttnignen mellan soffan och sängen känns det som. Även om jag mår bättre idag, det gör jag. Har inte riktigt energi över till bloggen känner jag, får huvudvärk av att sitta vid datorn för länge och de flesta dator-timmarna ger jag till jobbet. Trist men sant.


Tänkte att jag i alla fall skulle följa upp Carolines fråga på hennes blogg, om vad man har för favoriter i badrummet. Jag har många ska jag tala om, är helt tokig i lyxiga krämer, schampoo-flaskor och tvålar. Sedan vi flyttade till Kina har jag tvingats köpa en del nytt, det finns en del märken som inte går att få tag på här. Ett exempel är favoriten Body Shop, I loooove deras body butter samt deras dush-cremer som för övrigt varar i en evighet. Men då märket inte finns att på tag på i Kina tänkte jag höra med er om ni har några andra rekomendationer? Andra badrums-favoriter i allmänhet?




Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Christin

Dermalogica borde väl finnas i Kina?? Deras duschkräm är att DÖ för! Rosmarin, lavendel, citron, mums!

Själv blev jag nu sugen på att köpa din favorittvål! Har aldrig provat den!

2011-01-19 @ 22:57:25
URL: http://piccolacasa.wordpress.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0