Valentine-dinner

Romantiken var på topp på The Apartment igår. De hade skapat en riktigt romantisk stämning i det lilla rum vi satt i med levande ljus och rosor. Enbart tabels for two i hela resaturangen :-). The Aprtment hittar du på Yongfu lu 47 (nära Fuxing lu).

 

 

 

Ola amigos! Hoppas att ni hade en mysig valentine! Micke och jag fick i oss en fem rätters meny på The Apartment och hade en helmysig kväll. Vet inte riktigt om jag vågar erkänna detta men vi avslutade kvällen med det senaste avsnittet av solsidan :-). Hihihi, solsidan-groupies även kallade.

 

 

Middagen var bra på The Apartment, servicen riktigt bra. Tyvärr missade dem på huvudrätten vilket känns lite trist. Som så ofta i Shanghai så lyckades dem bara leverar 95% av kvällens viktigast rätt, lite onödigt så förrätterna var riktigt bra. Efterrätten som på pappert var en riktigt Sara-rätt (chokladbrownie med chili-chokladsås) var inte heller helt hundra. Jag brukar älska kombon av choklad och chili men i detta fallet hade de tagit i för mycket, den var så stark att den knappt gick att äta. Snygg var den i alla fall och kom på ett fat så att man fick dela, gulligt. Vi hade en helmysig kväll och just nu är kärleken verkligen på topp i Shanghai. Så härligt när man kommer in i kärlekflows och verkligen kan njuta av att leva tillsammans. Inte alltid så lätt mitt i vardagsstressen. Hoppas att även du hade en dag fylld av kärlek från alla håll!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Mysigt!!

Synd att maten inte var toppen men du fick ju garanterat toppen sällskap! :)

2011-02-16 @ 12:40:53
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Precis :-)

2011-02-17 @ 04:50:26
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0