Trekking in Yunan - the djungel





Trekking i Yunans djungel innebär att balansera på stenar, gå över skrangliga broar och bara njuta av skogen.



4 timmar och en oändligt lång uppförsbacke senare var vi ute ur djungel och uppe på berget. Det var värt all svett.




Men jag ska erkänna, lyckan var total när det äntligen kom en nerförsbacke!



Trötta ben men full av energi, på väg tillbaka till byn! i bakgrunden skymtar Sara, vår guide.



Micke skadade ju knät och kunde inte följa med in i djungeln. Andra dagen fick han ta hand om kameran och gick loss nere i byn. Visst är han duktig?

 

 

Tusen tack snälla snälla ni för era fina kommentarer om våra Yunan-foto. Både Micke och jag tackar och bugar och låter smil-banden gå ända upp till öronen :-). Jag blev så glad för era ord att jag direkt smäller upp bilderna från andra delen av vår resa, den som gick genom Yunans djungel. Puss!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag vet att de till vänster stjäl uppmärksamheten lite. De har jag köpt i England/på Ullared men det är svårt att få ljus att passa i dem av någon anledning. Även om man försöker skära bort lite av ljusen så vill de ej passa.

2011-02-09 @ 07:52:41
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättesnygga bilder!

2011-02-10 @ 09:01:43
URL: http://annaibyen.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0