My Yoga


Yoga på kinesiska muren, december 2008.

 

 

 

Jag är så lycklig för de senaste veckorna har jag kunnat njuta av min yoga igen. Jag har kännt en sådan prestationsångest på yogan det senaste året. Mest upprepat ett mantra som talat om för mig att jag suger på yoga. Det gör jag också om man jämnför med hur duktig jag var för tre år sedan, innan jobb, renovering och Shanghai kom i vägen. Då yogade jag sex gånger i veckan och ledde egna yogaklasser, nu är jag glad om jag kommer iväg en gång i veckan. Så det är klart att jag suger.

 

 

Men de senaste veckorna har jag lyckats att se förbi det. Jag har inte tänkt så mkt på att jag inte får ner huvudet i golvet längre utan mest njutit av att få hänga upp och ner en stund. Och bara så där så kom min kärlek till yoga tillbaks. Och om jag har saknat den, jag har saknat att älska yoga. Det spelar ju faktiskt ingen roll hur bra man är på någonting, så länge man får något ut av det. Nu vill jag undervisa igen, något jag älskar mer än att yoga själv. Får se om jag kan lyckas med det :-).

 

 

Vad älskar du att göra?!

 

 

 

Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0