God morgon!


En liten glimt av kvällens outfit, det är ryskt tema som gäller :-)



God morgon vänner! Här i Shanghai råder en skön lördagsmorgon. Vi tillät oss att vakna utan väckarklocka och började dagen med ett träningspass i husets gym. Det är verkligen vardagslyx, att ha gym, pool och bastu i huset!  Nu blir det frulle i soffan tillsammans med ett avsnitt, en riktig helg-frulle a la Sara&Micke och precis vad jag behöver efter en intensiv vecka.

 

 

Efter frullen ska jag rusa iväg och möta upp tjejerna på stan, vi har ett shopping-mission att klara av. Blir säkert helmysigt. Allt för lång shoppingrond blir det dock inte för redan klockan fem ska jag vara redo att bege mig på en fest med ryskt tema. Det blir mycket make, fuskpäls och skyhöga klackar för min del, rysk folkdräkt för Micke. Misstänker att en fest med ryskt tema även kommer att innebära en hel del rysk vodka. Sist vi var på fest hos värdparet drack vi rysk vodka trots att temat var 80-tals disco. Då såg det ut så här. Undra hur denna fest kommer att sluta?!

 

 

Innan jag signar ut vill jag passa på att tacka alla som lagt sin röst och tyckt till om bloggen! Om du också vill säga din mening om lifeinshanghai så klicka här.


 

 

 

Kärlek

Sara

 


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0