Wagas


Favvopastan. Kyckling, feta, pesto. Det har slinkit ner några sånna här under året som gått...




Wagas är en kedja som finns lite var stans i stan. Håll utkik efter deras logga!




Jag skäms nästan för att jag inte skrivit om fiket Wagas innan. Jag äter nämligen på Wagas ofta, säkert en gång i veckan. Detta cafe bjuder på sallader, mackor, pastarätter, smoothies, bakelser mm för en rimlig peng. Väldigt prisvärt faktiskt. På kvällarna kostar en mumsig pasta 33 kr annars ca 45 kr, jag lovar dig att du blir proppmätt. Wagas är ett av de få västerländska bra haken i Shanghai med rimlig prisnivå, just pastan kan vara den mest prisvärda i stan. Så hett tips: ta en sväng inom Wagas när du behöver fylla på energinivåerna efter en dags hård Shanghaishopping.




Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0